سبد خرید 0

فروش و برندینگ

برندسازی چیست؟ برندسازی فرآیند شکل دادن تصویر یک شرکت در ذهن مشتریان است.
بازاریابی چیست؟ بازاریابی شامل تمام فعالیت هایی است که شما برای تبلیغ یک محصول، خدمات یا شرکت انجام می دهید.
فروش چیست؟ فرآیند «فروش» کالا یا خدمات است.
برند شما هویت شرکت شماست.دومین عنصر برندسازی که اکثر مردم با آن آشنا هستند، برندسازی بصری است. برندسازی بصری شامل عناصر بصری شرکت شما می شود.
عناصر بصری یک شرکت شامل :لوگو، طرح ،رنگ ،وفونت هایی است که در تمام مواد فروش و بازاریابی خود استفاده می کنید.
بازاریابی و فروش دو فعالیت محتاطانه و در عین حال مکمل هستند که به انجام بازاریابی و فروش (و همچنین هر فعالیت دیگر در شرکت) مطابق با یک استراتژی از پیش تعیین شده اشاره دارد.
نام تجاری در افزایش فروش برای یک کسب و کار بسیار مهم است زیرا زمانی که یک برند تجربه را برای مشتریان ایجاد می کند، آنها به طور احساسی با برند ارتباط برقرار می کنند.
هویت قوی برند، وفاداری مشتری را افزایش می دهد که به نوبه خود باعث افزایش فروش برای کسب و کار شما می شود. برندها نیز می توانند همانند محصولات  فروخته شوند .

فروش معامله ای است بین دو یا چند طرف که در آن هر خریدار، کالا، خدمات یا دارایی های مشهود یا نامشهود را در ازای پرداخت پول دریافت می کند. صرف نظر از نام، فروش اساساً قراردادی است بین خریدار و فروشنده کالا یا خدمات خاص مورد نظر.
انواع مختلفی از برندها وجود دارد :
* برندهای شخصی، که رایج ترین نوع برند هستند که یک محصول ملموس و فردی مانند ماشین یا نوشیدنی را به فروش می رسانند.
* برند های خدماتی
* برندهای سازمانی
* برندهای گروهی
* برندهای رویدادی
*برندهای مکان جغرافیایی

برند نشان می دهد که شما برای چه چیزی در بازار فعالیت می کنید. برند محصولات یا خدمات شما را به تصویر می کشد. اخلاق، ارزش ها و اهداف کسب و کار شما را منتقل می کند. به نوعی به مشتریان نیز می گوید که چه احساسی نسبت به آنها دارید و چه ارزشی می توانید به آنها ارائه دهید.
نام برند مهم است زیرا نه تنها تاثیری به یاد ماندنی در مصرف کنندگان می گذارد، بلکه به مشتریان شما اجازه می دهد تا بدانند از شرکت شما چه انتظاری دارند. این راهی است برای متمایز کردن خود از رقبا و روشن کردن آنچه ارائه می‌دهید و نهایتا شما را فروشنده برتر بین رقبا نشان می دهد. برند در اصل قولی است که یک شرکت به مصرف کنندگانش می دهد.
هدف از برندسازی در بازاریابی ایجاد اعتماد بین مشتریان و ایجاد وفاداری است. برند شما نه تنها راهی برای به یاد آوردن شما به خریداران می باشد، بلکه برای کسب و کارتان هویت ایجاد می کند و شما را از رقبا متمایز می کند. شرکت ها همیشه هدفی از برگزاری رویداد فروش دارند. گاهی اوقات، دلیل این است که کسب و کار خوب به نظر برسد، در حالی که گاهی اوقات، این است که شما را وادار به امتحان کردن یا حتی خلاص شدن از شر برخی محصولات کند. تقریباً هر فروشگاهی می خواهد در طول این رویدادها کسب درآمد کند. اصول زیربنای ظاهر برند شما می تواند در نحوه ارتباط آن و اینکه در آینده به کجا خواهد رسید تعریف شود.

سایر خدمات
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://newsadpars.ir/?p=222