Google Discover چیست؟

در این مقاله قصد داریم به سوال  Google Discover چیست با بررسی این سرویس پاسخ بدهیم. این سرویس به کاربران امکان کشف محتوای جذاب را بدون جستجو ارائه می دهد که متناسب با علایق و ترجیحات منحصر به فرد آنها باشد. این برنامه می‌آموزد که کاربران چه چیزهایی را دوست دارند و محتوای جدیدی را بر اساس فعالیت جستجوی گذشته و تعاملات با برنامه Google Discover پیشنهاد می‌کند.

برخی از کاربران ممکن است با نام قبلی Discover – Google Feed – آشنا باشند. هنگامی که این ویژگی به 800 میلیون کاربر فعال در ماه رسید، کیفیت ارتقا یافت و نام جدیدی به نام Discover به آن تعلق گرفت. البته تغییر برند تنها چیزی نیست که گوگل از زمان اعلام رسمی نام و ظاهر جدید در سال 2018 ارائه داده است.

Google Discover چیست؟

گوگل دیسکاور چیست

Google Discover یک فید است که توسط Google برای ارائه مقالات و ویدیوها در دستگاه های تلفن همراه تنظیم شده است. محتوای ارائه شده به کاربران از طریق جستجوها و داستان های مرتبط شخصی سازی می شود. کاربران همچنین این فرصت را دارند که با دنبال کردن موضوعات مورد علاقه خود، آنچه را که در فید خود می بینند سفارشی کنند. نتایج در برنامه Discover بر اساس محتوای جدید منتشر شده و علایق کاربر به طور منظم تغییر می کند.

برای سازندگان محتوا، Google Discover می تواند یک محرک بسیار قدرتمند برای ترافیک وب سایت ها باشد. فیدهای Google Discover معمولاً حاوی ترکیبی از مقالات خبری و محتوای همیشه سبز هستند. تاکید زیادی بر روی جلوه های بصری، مانند عکاسی و فیلم وجود دارد. قبل از تغییر نام تجاری Google Discover، این برنامه دارای طرح‌بندی مبتنی بر متن بود که بیشتر شامل سرفصل‌ها، توضیحات متا و عکس‌های گاه به گاه بود.

دسترسی به Google Discover ساده است. برنامه Google به طور پیش فرض روی تقریباً هر دستگاه اندروید و آیفون نصب می شود. اگر برنامه موجود نباشد، می توان آن را به صورت رایگان از Google Play یا اپ استور نصب کرد. پس از نصب، با یک حساب Google وارد برنامه شوید. برنامه Google را باز کنید و در زیر نوار جستجو لیستی از کارت‌های Google در برگه «Discover» برای کسانی که اندروید دارند یا «خانه» برای کسانی که دستگاه‌های iOS دارند، نمایش داده می‌شود.

پیشنهاد مطالعه : 15 روش بازاریابی مدرن

Google Discover چگونه کار می کند؟

هنگامی که گوگل قصد خود را برای تغییر نام تجاری این ویژگی به طور رسمی به نام Google Feed اعلام کرد، گزارش داد که این انتقال را در یک تغییر سه لایه انجام خواهد داد. یکی از این تغییرات شامل حرکت از پرس و جو به ارائه روشی بدون پرس و جو برای به دست آوردن اطلاعات مرتبط است. در حالی که Google Discover عملکردی مشابه Google Feed دارد، برخی به روز رسانی های مهم از زمان اجرای آن انجام شده است.

اول، درک این نکته مهم است که نحوه ارائه محتوا توسط گوگل نسبتاً یکسان باقی مانده است. موتور جستجو همچنان به نمایش محتوا بر اساس سابقه جستجوی شخصی کاربر و همچنین برخی را از Google Al ادامه می دهد. با Google Discover، کاربر هر چه بیشتر با برنامه تعامل داشته باشد، با محتوای مرتبط تری مواجه می شود. برخی از تفاوت های اصلی Google Discover و Google Feed عبارتند از:

  • نام – همانطور که قبلاً ذکر شد، Google Discover نام جدیدی در طول بازسازی دریافت کرد. گوگل گزارش داده است که نام جدید، رسالت خود را برای ارائه محتوای تازه و جذاب به کاربران بهتر منعکس می کند.
  • نگاه – طراحی مجدد همچنین ظاهری کاملاً جدید را نشان می دهد که از نظر بصری جذاب تر است. کاربران ممکن است متوجه سرصفحه‌های موضوع جدید و نماد Discover شوند. هنگامی که کاربر روی هدر کلیک می کند، گزینه ای برای دنبال کردن علاقه دارد.
  • محتوای به روز شده – گوگل همواره به افزودن محتوای جدید به صفحه Discover خود ادامه می دهد. Google Feed بیش تر محتوای مرتبط با اخبار را ارائه می‌کرد. با این حال، گوگل در حال حاضر محتوای همیشه سبز را برای علاقه مند نگه داشتن کاربران ترکیب کرده است.
  • کنترل بیش تر – به روز رسانی دیگری که بسیاری از کاربران از آن لذت می برند، کنترل بیش تر بر آنچه می بینند است. به پایین هر کارت نگاه کنید و یک نماد کنترل وجود دارد که کاربران می توانند روی آن ضربه بزنند تا به Google اطلاع دهند که آیا می خواهند بیشتر یا کمتر از آن محتوای خاص را ببینند.
  • راحتی – Google Discover به جای اینکه فقط در برنامه های تلفن همراه Google در دسترس باشد، اکنون در صفحه اصلی در دسترس است. با در دسترس بودن Discover در همه مرورگرهای تلفن همراه Google، کاربران می توانند به راحتی با موضوعات سرگرم کننده در فید خود تعامل داشته باشند.
  • بهینه سازی – بسیاری از کسب و کارها دریافته اند که Google Discover نقش کلیدی در استراتژی سئوی آنها دارد. با این حال، قبل از اینکه Google آن را در Discover نمایش دهد، محتوا باید دستورالعمل‌های خاصی را رعایت کند.

چرا Google Discover برای سئو مهم است؟

در حالی که بیش تر مردم می‌ دانند که سئو یکی از مؤلفه‌های مهم تولید محتوا است، بسیاری از کسب‌ وکارها آن قدر که باید بر Google Discover تمرکز نمی‌ کنند. Google Discover برای سئو مهم است زیرا یکی از جنبه‌های اصلی جستجوی Google است که به کاربران امکان می‌دهد در موضوعاتی که برایشان مهم است به‌روز بمانند.

کاربران این فرصت را دارند که داده‌های جدید موجود در انواع محتوا، مانند وبلاگ‌ ها و ویدیوها را کشف کنند. Discover همچنین قابلیت‌های خود را فقط به نمایش محتوای جدید محدود نمی‌کند، بلکه اجازه ارسال هر مقاله را بدون توجه به تاریخ انتشار می‌دهد.

Discover بخش مهمی از هر استراتژی محتوایی است زیرا ویژگی گزارش آن در کنسول جستجو به کسب و کارها امکان می دهد تجزیه و تحلیل عملکرد محتوای خود را ببینند. دسترسی به این داده‌ها می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کند تا محتوای خود را بهتر بهینه کنند، در موتورهای جستجو رتبه بالاتری کسب کنند و شانس حضور در Google Discover را افزایش دهند.

آیا محتوای وبلاگ من برای مشاهده در Google Discover واجد شرایط است؟

همه محتوا برای قرار دادن در Google Discover واجد شرایط نیستند. برای دستیابی به دید، رویه های خاصی وجود دارد که باید برای بهبود شانس ظاهر شدن در فید اجرا شوند. دستورالعمل‌های گوگل وبمستر آنچه را که گوگل انتظار دارد از وب‌سایت‌ها ببیند، مشخص می‌کند. حداقل، یک وب‌سایت باید فهرست‌بندی، تأیید و مطابق با خط‌مشی محتوای Google News باشد.

 

ثبت در گوگل دیسکاور

 

شکل بالا نمونه‌ ای از تنظیماتی است که پست‌های شما باید روی آن تنظیم شوند تا Google آنها را فهرست کند. 321 Web Marketing از Yoast SEO ، یک ابزار محبوب بهینه سازی SEO استفاده می کند.

چگونه برای Google Discover بهینه سازی کنیم

مشخص شده است که Google Discover منبع بسیار ارزشمندی برای ترافیک وب برای بازاریابان است. با این حال، مهم است که بدانید چگونه محتوا را برای Google Discover با استفاده از SEO و سایر روش‌هایی بهینه کنید که به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد به دید بیش تری دست یابند و سریع‌تر اعتبار برند را ایجاد کنند.
در اینجا برخی از بهترین راه‌های بهینه‌سازی برای Google Discover آورده شده است:

1. محتوای وبلاگ عالی ایجاد کنید

Google Discover محتوا را برای انتشار تصادفی انتخاب نمی کند. در عوض، وب را برای محتوای با کیفیت، جذاب و جالب جستجو می کند که به احتمال زیاد تجربه کاربری خوبی را ارائه می دهد. به همین دلیل، برای کسب و کارها مهم است که بیش از هر چیز محتوای وبلاگ عالی ایجاد کنند.

البته، کسب‌وکارها برای دستیابی به موقعیتی در فید Google Discover مجبور نیستند محتوای خود را بنویسند. درعوض، آنها می توانند تولید محتوا را به نویسندگان حرفه ای آزاد (فریلنسرها) واگذار کنند که در ازای پرداخت، محتوای اصلی و با کیفیت را ارائه می دهند.

پیشنهاد مطالعه : هزینه تولید محتوا چقدر است؟

از آنجایی که گوگل به دنبال وب سایت هایی است که محتوای وبلاگ را به طور منظم منتشر می کنند، ایجاد یک رابطه بلندمدت با یک سازنده محتوا کلیدی است. پست کردن به طور منظم به افزایش شانس کسب و کار برای نمایش در فید Discover کمک می کند.

2. فالوور به دست آورید

هنگامی که یک کسب و کار محتوای خود را در Google Discover منتشر کرد، مهم است که اقدامات لازم را برای حفظ محتوا در برنامه انجام دهد. کسب و کارها باید مرتباً به مخاطبان خود یادآوری کنند که آنها را در Google Discover دنبال کنند. Discover به کاربران اجازه می دهد تا تعیین کنند که چه موضوعات محتوا و مارک هایی را می خواهند دنبال کنند. وقتی کاربران یک برند خاص را دنبال می‌کنند، به گوگل می‌گویند که مردم از محتوا یا موضوع لذت برده‌اند و از این برند بیشتر نشان می‌دهند.

هنگامی که کاربر یک برند را دنبال می کند، گوگل هر بار که محتوای جدیدی از آن برند خاص ارسال می شود به او هشدار می دهد. این فرآیند می تواند به افزایش تعامل و جذب خوانندگان جدید به وبلاگ کمک کند. هرچه افراد بیشتری یک وبلاگ خاص را به علایق Discover خود اضافه کنند، گوگل بیشتر می‌داند که محتوا با مخاطب مرتبط است.

3. ایجاد اعتماد با خوانندگان

ایجاد اعتماد برای خوانندگان یک راه عالی برای بهینه سازی برای Google Discover است. اگرچه راه های زیادی برای ایجاد اعتماد وجود دارد، اما رسانه های اجتماعی یکی از موثرترین روش ها باقی مانده است. وقتی کسب‌ و کارها بتوانند افراد را وادار به لایک، نظر و اشتراک‌ گذاری محتوایشان کنند، می‌توانند اعتماد را افزایش دهند و سئو را بهبود بخشند. هر چه بیش تر محتوا در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شود، سیگنال های اجتماعی بیش تری تولید می شود که محبوبیت برند را بهبود می بخشد و محتوای آنها را بالاتر می برد.

به این دلایل، ایجاد اعتماد با خوانندگان روشی موثر برای Google است تا محتوا را قابل اعتماد تشخیص دهد و شانس برند را برای نمایش در فید Discover افزایش دهد. با این حال، واداشتن مردم به لایک کردن، نظر دادن و به اشتراک گذاری یک پست به معنای ایجاد محتوایی است که مردم واقعاً مایل به خواندن آن هستند. این امر مستلزم ایجاد محتوای برجسته است که به راحتی در سایر نقاط وب در دسترس نیست.

4. افزایش مشارکت اجتماعی

راه بعدی برای بهینه سازی برای Google Discover شامل افزایش تعامل فید رسانه های اجتماعی است. همانطور که قبلا ذکر شد، سیگنال های اجتماعی می توانند تأثیر مثبتی بر سئو داشته باشند. وقتی کسب‌ و کارها اقدامات لازم را برای بهبود تعامل فید اجتماعی خود انجام می‌دهند، می‌توانند شانس خود را برای حضور در فید Discover به شدت افزایش دهند.

 

فعالیت اجتماعی در گوگل دیسکاور

 

هر چه تعداد لایک ها، نظرات و اشتراک گذاری های وبلاگ بیشتر باشد، با افزایش سطح تعامل، رتبه بالاتری خواهد داشت. یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش تعامل اجتماعی، ایجاد و انتشار محتوای مفید به طور منظم است. وبلاگ‌های مرتبط و همیشه سبز پیدا شده‌اند که ترافیک ثابتی را هدایت می‌کنند. پست ها باید در کانال های مختلف به اشتراک گذاشته شوند تا بازدیدکنندگان بیش تری را به وب سایت جذب کنند. کسب‌ و کارها همچنین باید به دنبال‌ کنندگان خود بگویند که محتوا را با دوستان خود در سراسر وب به اشتراک بگذارند و آنها را تشویق کنند که نظر بگذارند.

شکل فوق ترافیک حساب اجتماعی یکی از 321 مشتری بازاریابی وب را نشان می دهد. پست‌های رسانه‌های اجتماعی آن‌ها ترافیک مستقیم را به وب‌سایتشان هدایت می‌کنند.

پیشنهاد مطالعه : 0 تا 100 فعالیت در لینکداین

5. بهینه سازی برای AMP

سرعت یک عامل محرک در رتبه بندی گوگل است و یک راه عالی برای دستیابی به سرعت بیشتر، بهینه سازی وب سایت برای صفحات موبایل شتاب دهنده گوگل (AMP) است. با AMP ها، کاربران می توانند انتظار بارگیری تقریباً فوری را داشته باشند و منجر به تجربه کاربری لذت بخش تری می شود که می تواند از هر دستگاهی از جمله رایانه های رومیزی، لپ تاپ ها، تبلت ها و تلفن های هوشمند قابل دسترسی باشد.

هرچه یک صفحه سریع تر بارگذاری شود، رضایت کاربران در وب سایت بیشتر می شود. در مقایسه، صفحات وب که کند بارگذاری می‌شوند می‌توانند باعث شوند کاربران کلیک کنند و به وب‌سایت رقیب بروند. بارگذاری آهسته وب سایت ها همچنین شانس کسب و کار را برای رتبه بندی در SERP و انتشار در Google Discover کاهش می دهد. ویژگی گزارش Discover گزینه های مقایسه ای را برای نمایش عملکردهای AMP و غیرAMP ارائه می دهد. به طور خلاصه، بهینه سازی برای AMP ها می تواند تجربه مشتری بهتری را در اختیار کاربران قرار دهد و شانس یک کسب و کار را برای نمایش در فید Discover افزایش دهد.

6. روی تصاویر بصری تمرکز کنید

یکی از بزرگترین تفاوت های گوگل دیسکاور با طرح های قبلی مانند Feed استفاده از مواد بصری با کیفیت بالا است. گوگل تاکید بیشتری بر عکس‌ها و ویدئوها در اپلیکیشن Discover دارد. با توجه به HubSpot تقریبا 87 درصد از بازاریابان محتوای ویدیویی گزارش کردند که ارتباط مستقیمی بین ترافیک وب و انتشار ویدیو وجود دارد.

کیفیت تصاویر نیز نقش عمده ای در اثربخشی آنها دارد. عکس‌ها و فیلم‌ها باید واضح باشند و به وضوح محتوایی را که به تصویر کشیده می‌شوند منعکس کنند. در حالت ایده‌ آل، تصاویر باید حداقل 1200 پیکسل عرض داشته باشند، زیرا گوگل به عکس‌های با کیفیت بالا برای نمایش در Discover نیاز دارد. استفاده از انواع تصاویر را برای بهبود پست های وبلاگ، مانند اینفوگرافیک، GIF، اسکرین شات، میم، نقل قول و تصاویر مبتنی بر داده در نظر بگیرید. خوشبختانه، صدها سرویس ارائه عکس موجود است که یافتن تصاویر با کیفیت بالا را برای تقریباً هر موضوعی که قابل تصور است آسان می کند.

7. با بهترین روش های سئو مطابقت داشته باشید

یکی از راه های جلب توجه گوگل دیسکاور این است که به سادگی از بهترین شیوه های اولیه سئو پیروی کنید. این شیوه ها برای کمک به بهبود تجربه کاربر و هدایت ترافیک به وب سایت طراحی شده اند. کسب و کارها باید به خاطر داشته باشند که کاربران در صورتی که در اولین بار تجربه خوبی داشته باشند به آن وب سایت باز خواهند گشت. با پیروی از بهترین شیوه های سئو می توان اطمینان داشت که صفحه نه تنها رتبه خوبی دارد، بلکه انتظارات کاربر نهایی را نیز برآورده می کند.

برخی از بهترین شیوه‌های سئو عبارتند از: بهبود سرعت سایت، سایت سازگار با موبایل  یا ریسپانسیو و وب‌سایتی که با گواهی لایه ایمن (SSL) ایمن است. دریافت گواهی SSL به کسب و کارها این امکان را می دهد که URL خود را از HTTP به HTTPS که یک سیگنال رتبه بندی گوگل است تغییر دهند.

8. اطمینان حاصل کنید که صفحات قابل خزیدن هستند

اگر گوگل نتواند صفحه وب را پیدا کند، مطمئناً نمی تواند آن را در فید Discover منتشر کند. اطمینان حاصل کنید که همه صفحات وب قابل خزیدن هستند تا خزیدن و فهرست سریع هر صفحه برای Google آسان شود زیرا این یک مرحله ضروری برای نمایش در Discover است.

چندین کار وجود دارد که مشاغل می توانند انجام دهند تا گوگل را تشویق کنند تا صفحات وب خود را سریعتر ایندکس کند. با ایجاد نقشه سایت XML برای تمام صفحات وب سایت شروع کنید. نقشه سایت داده‌های ارزشمند، به‌روزرسانی‌های صفحه جدید و سایر اطلاعات را فراهم می‌کند که به گوگل امکان می‌دهد تا وب‌سایت را سریع‌تر خزیده و فهرست‌ بندی کند. کسب‌ و کارها همچنین می‌توانند از ابزارهای دیگری مانند Yoast یا Google Search Console برای اطمینان از قابل خزیدن بودن صفحات وب خود استفاده کنند .

9. سیاست انتشار گوگل را مرور کنید

گوگل فاش کرده است که پیروی از خط مشی انتشار محتوا برای کسب و کارهایی که می خواهند در Google Discover ظاهر شوند ضروری است. این بدان معناست که همه پست‌های وبلاگ، پست‌های خبری و سایر انواع محتوا باید از دستورالعمل‌های Google News و همچنین دستورالعمل‌های Google Webmaster پیروی کنند. کسب‌وکارها باید این دستورالعمل‌ها را به دقت بررسی کنند و اطمینان حاصل کنند که هر قسمت از محتوایی که ایجاد می‌کنند مطابق با فرصتی برای نمایش در فید است.

دلیل ایجاد این دستورالعمل‌های سخت گیرانه، بهبود تجربه کاربر است. محتوایی که با خط‌مشی انتشار Google مطابقت دارد، به احتمال زیاد به جستجوگران کمک می‌کند تا محتوای مورد نظر خود را سریع و کارآمد پیدا کنند. برای رعایت این دستورالعمل ها، محتوا باید اصلی، هدفمند، تازه باشد و به درخواست کاربر پاسخ دهد. اگر یک کسب و کار محتوای قدیمی را بازنشر می کند، باید به یاد داشته باشد که آن را با ایده های جدید به روز کند.

10. وارد GMB شوید

 

 

 

 

گوگل بیزینس

 

اگر یک کسب‌وکار هنوز یک صفحه Google My Business (GMB) ایجاد نکرده است، زمانی بهتر از اکنون برای تکمیل این کار ضروری وجود ندارد. «GMB یا گوگل برای کسب‌وکار من» فهرستی است که توسط Google ایجاد شده است و نتایج را بر اساس سؤالات کاربر ارائه می‌کند. بسیاری از مردم برای یافتن کالاها یا خدمات به اینترنت متکی هستند و GMB می تواند آنها را با مشاغل محلی که این خدمات را ارائه می دهند مرتبط کند. همچنین شرحی از کسب و کار و همچنین اطلاعات تماس مانند آدرس ها، شماره تلفن ها و وب سایت ها را ارائه می دهد.

 

کسب‌وکارهایی که در «Google برای کسب‌وکار من» حضور دارند، به احتمال بیشری ممکن است در Google Discover ظاهر شوند تا کسب‌ و کارهایی که این مرحله ضروری را نادیده گرفته‌ اند. هدف اصلی گوگل این است که بهترین تطابق را با درخواست کاربران در اختیار کاربران قرار دهد.

تصویر موجود نمایه ای را نشان می دهد که پس از بهینه سازی Google برای کسب و کار من ظاهر می شود. Odin, Feldman, & Pittleman, PC یکی از 321 مشتری وب مارکتینگ، 13 نظر مشتری را از طریق حساب Google My Business خود دریافت کرده است که باعث افزایش شهرت نام تجاری آنها شده است، و بنابراین، احتمال اینکه محتوای آنها در Google Discover نمایش داده شود.

11. محتوای همیشه سبز را منتشر کنید

هرکسی که در سئو شرکت داشته باشد، احتمالاً اصطلاح محتوای همیشه سبز را شنیده است. محتوای همیشه سبز به محتوای سئو اشاره دارد که تازه باقی می ماند و به طور مداوم برای خوانندگان مرتبط است. چیزی که محتوای همیشه سبز را بسیار ارزشمند می کند این است که پایدار و طولانی مدت در نظر گرفته می شود. در روزها، هفته‌ها، ماه‌ها و احتمالاً سال‌های بعد نیز مرتبط خواهد بود.

ایجاد و انتشار محتوای همیشه سبز برای کسب و کارهایی که مایل به کسب جایگاهی در Google Discover هستند ضروری است. این به این دلیل است که Discover همیشه ترکیبی از محتوای جدید و همیشه سبز را بر اساس تاریخچه جستجو و ترجیحات کاربر در اختیار کاربران قرار می دهد. همچنین مشخص شده است که انتشار محتوای همیشه سبز باعث جذب خوانندگان، افزایش ترافیک و افزایش تجربه کاربر می شود. هنگامی که یک پست در Discover قرار گرفت، همچنان در فید نمایش داده می شود و ترافیک ارگانیک را به وب سایت باز می گرداند.

پیشنهاد مطالعه : بازاریابی محتوا چیست؟

12. توجه به علایق خوانندگان

همه محتوا آن چیزی را که گوگل در جستجوی پست‌هایی برای انتشار در Discover جستجو می‌کند، ندارد. در واقع، گوگل اغلب به دنبال محتوایی است که به شدت احساسی باشد و علایق منحصر به فرد خواننده را برآورده کند. نمونه‌هایی از محتوای بسیار احساسی شامل وبلاگ‌هایی درباره افراد مشهور که درخواست طلاق می‌دهند، رسوایی‌های خیانت، مصرف مواد مخدر، توصیه‌های رابطه، مرگ شخصیت‌های سیاسی و موضوعات مشابهی است که برای تأثیرگذاری بر احساسات خواننده طراحی شده‌اند.

هنگام ایجاد محتوا برای یک وبلاگ یا وب سایت، مهم است که به علایق خواننده توجه کنید و در نظر بگیرید که او ممکن است هنگام خواندن محتوا چه فکر یا احساسی داشته باشد. اگر محتوا احساساتی را بر نمی انگیزد، برای جذب خوانندگان، موضوع را دوباره ارزیابی کنید یا تیتر را تغییر دهید.

13. مراقب استفاده ازعناوین Clickbait باشید

یک تصور غلط رایج وجود دارد که استفاده از عناوین clickbait (کلیک طعمه) به کسب و کارها کمک می کند تا برای Google Discover بهینه شوند. اگرچه درست است که عناوین کلیک طعمه می‌توانند مخاطبان بیش تری را جذب کنند، زیرا این عناوین جذاب‌ تر هستند، Google کاملاً روشن کرده است که اجازه کلیک به‌خصوص در Discover را نمی‌ دهد. در عوض، گوگل توصیه می‌کند از عناوین صفحه‌ای استفاده کنید که ماهیت محتوا را منعکس می‌کند، اما بدون استفاده از طعمه کلیک یا سایر تاکتیک‌های طراحی شده برای دستیابی به تعامل نادرست یا گمراه کردن کاربران.

بنابراین، clickbait دقیقا چیست؟ Clickbait به محتوایی اطلاق می شود که به طور خاص برای جلب توجه یا تشویق افراد به کلیک بر روی یک لینک خاص در یک صفحه وب نوشته شده است. برخی از کسب و کارها از طعمه کلیک سوء استفاده می کنند تا بیش ترین تعداد کلیک ممکن را دریافت کنند تا درآمد تبلیغاتی خود را افزایش دهند. مشکل عناوین clickbait این است که بسیاری از شرکت ها به دریافت کلیک ها نسبت به تولید محتوای با کیفیت اهمیت می دهند.

14. عناوین را سوالی طرح کنید
 

 

 

راه دیگری که کسب‌وکارها می‌توانند شانس خود را برای کسب جایگاه در Discover افزایش دهند، گنجاندن سؤالات در سرفصل‌های خود است. مشخص شده است که افزودن سؤال به سرفصل ها

نوشتن عناوین سوالی در مقالات سایت

باعث افزایش نرخ کلیک (CTR) در Discover می شود. بازاریابان  معمولا مطالبی را با سوالاتی که در سرفصل ها مطرح می شود منتشر می کنند. این نوع سرفصل ها افراد را تشویق می کنند تا برای یافتن پاسخ سؤالات مهم، کلیک یا اسکرول کنند.

طرح سؤالات در سرفصل ها نیز می تواند به نفع سئو باشد، زیرا بسیاری از درخواست ها از موتورهای جستجو در واقع سؤال هستند. هنگامی که کاربر برای یافتن اطلاعات به موتور جستجو مراجعه می کند، اغلب این پرس و جو را به عنوان یک سوال می نویسد، مانند “چرا گربه ها میو میو می کنند؟” هنگامی که یک کسب و کار محتوایی را با یک جستار منطبق ایجاد می کند، به احتمال زیاد در موتورهای جستجو و احتمالاً در Discover رتبه بالاتری دارد.

در تصویر پیش رو نمونه ای از وبلاگی را ارائه می دهد که قبلا با یک سوال در عنوان پست شده است.

 

برای مشاوره با بازاریابی وب 321 برنامه ریزی کنید

ظاهر شدن در Google Discover یک راه عالی برای افزایش دید صفحه کسب و کار و ایجاد ترافیک ارگانیک بیش تر به یک وب سایت است. با میلیون‌ها کاربر ماهانه، کسب‌وکارها این فرصت را خواهند داشت که نام تجاری خود را در آنجا معرفی کنند و اطلاعات مرتبط مربوط به صنعت منحصر به فرد خود را به اشتراک بگذارند. درک نحوه عملکرد Google Discover و ارتباط آن با SEO نقش کلیدی در نمایش یا عدم نمایش یک صفحه وب در Discover دارد. برای کسب و کارهایی که می خواهند فرصتی برای حضور در Google Discover داشته باشند، همکاری با یک آژانس بازاریابی وب با تجربه را در نظر بگیرید. برای اطلاعات بیشتر در مورد Google Discover و چرایی اهمیت آن برای SEO، با ما ارتباط برقرار نمایید.

در facebook به اشتراک بگذارید
Facebook
در linkedin به اشتراک بگذارید
LinkedIn
در telegram به اشتراک بگذارید
Telegram
در whatsapp به اشتراک بگذارید
WhatsApp
خدمات ما

دیدگاهتان را بنویسید

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://newsadpars.ir/?p=2526