8 ابزار کمکی برای اینفلوئنسرهای اینستاگرام

ابزارهای زیادی وجود دارد که برخی پولی و برخی دیگر رایگان هستند که می توانید از آنها برای مدیریت حساب اینستاگرام خود استفاده کنید. ما ده مورد را انتخاب کرده ایم که می تواند به سرعت بخشیدن به کار شما کمک کند و جریان اینستاگرام شما را قابل کنترل تر کند. آنها همچنین می توانند به ارائه شواهدی از اثربخشی کار شما برای هر برندی که قصد حمایت مالی از شما را دارند کمک کنند.

8 ابزار کمکی برای اینفلوئنسرهای اینستاگرام :

1. Canva

 

ابزار اینستاگرام کار با گرافیک

ژانر: ابزار اینستاگرام تولید محتوا

وب سایت: canva.com

Canva یک ابزار گرافیکی عالی است که طراحی را حتی برای افرادی که اطلاعات کمی از گرافیک دارند آسان می کند. شما می توانید به سرعت گرافیک های چشم نوازی برای پست های اینستاگرام خود ایجاد کنید.

این ویژگی طراحی کشیدن و رها کردن، چند طرح از پیش پیکربندی شده، فونت ها، و تعداد زیادی از نمونه عکس ها و تصاویر است. شما فقط با هزینه 1 دلاری به بسیاری دیگر از گرافیک های دارای حق چاپ دسترسی خواهید داشت.

شما می توانید به طور موثر از Canva برای برش، بهبود، صاف کردن و ویرایش تصاویر خود استفاده کنید. این به شما امکان می دهد متن را به راحتی به عکس اضافه کنید و حتی حباب های فکری یا گفتاری ایجاد کنید.

هزاران الگو برای استفاده های مختلف از جمله قالب هایی برای ارسال پست های رسانه های اجتماعی در اندازه های بهینه ارائه می شود.

پیشنهاد مطالعه : هزینه تولید محتوا چقدر است؟

2. Video Splitter برای استوری های اینستاگرام

ژانر: ابزار استوری اینستاگرام

صفحه نرم افزارVideo Splitter در گوگل پلی

استوری‌های اینستاگرام باعث تحول در زمینه اشتراک گذاری محتوا در بین سایر پیام رسان ها شده است. مردم داستان‌های خود را به صورت بصری با استفاده از اینستاگرام تعریف می‌کنند. و البته یکی از بهترین ویژگی ها این است که می توانید کلیپ های ویدیویی 15 ثانیه ای و همچنین تصاویر ثابت را در آن قرار دهید. اما برش یک ویدیوی طولانی به بخش‌های کوتاهی که برای استوری اینستاگرام می‌خواهید ممکن است دشوار باشد.

این ابزار، تقسیم یک ویدیو را ساده می کند – نه فقط تکه های ۱۵ ثانیه ای که برای برنامه های اینستاگرام نیاز دارید، بلکه در صورت نیاز به بخش های گسترده تر .

 

3. کمپین های Gleam

 

ابزار اینستاگرام کمپین های گلیم

ژانر: ابزار مسابقات اینستاگرام

وب سایت: gleam.io

یکی از راه‌های جلب توجه فالوورها، شرکت در مسابقات و دریافت هدیه در اینستاگرام است. شما می توانید از Gleam Competitions برای اجرای یک مسابقه تعبیه شده در یک صفحه وب استفاده کنید. از اینجا می‌توانید هدایا، مسابقات و قرعه‌کشی‌ها را تنظیم و اجرا کنید. همه اینها برای کمک به ایجاد تعامل کاربر طراحی شده اند.

Gleam ورودی ها را تأیید می کند و تعداد مراحل لازم برای شرکت در مسابقات شما را کاهش می دهد. همچنین می توانید پیوندهای ارجاع سفارشی برای تشویق مردم به اشتراک گذاری رقابت شما ارائه دهید.

شما به حساب اینستاگرام خود نیز محدود نیستید. می توانید از Gleam برای راه اندازی صفحات فرود در یک وب سایت یا وبلاگ خود و در فیس بوک، توییتر و پینترست و همچنین اینستاگرام استفاده کنید. مثل همیشه، نمی‌توانید لینکی را مستقیماً در یک پست اینستاگرام قرار دهید، اما با افزودن لینک در بیو اینستاگرام خود، از این محدودیت دور می‌شوید و حتی می توانید از کاربران بخواهید که از پیوند غیرقابل کلیک در پست‌های شما بازدید کنند.

پیشنهاد مطالعه : استخدام ادمین اینستاگرام

4.zoho

ابزار های اینفلوئنسر اینستاگرام زمانبندی ارسال

 

ژانر: ابزار اینستاگرام زمانبندی پست

وب سایت: zoho.com

اگر از کاربران قدرتمند اینستاگرام هستید، ابزاری می خواهید که به شما در برنامه ریزی پست هایتان کمک کند. zoho به شما این امکان را می دهد که به طور خودکار عکس ها و ویدیوهای اینستاگرام خود را طبق برنامه ریزی از پیش تعیین شده ارسال کنید و با این امکان در زمان های بهینه برای انتشار آماده باشید.

اگر یک سری پست در اینستاگرام (و سایر رسانه های اجتماعی) را در یک زمان مثلا هفته ای یک باربرنامه ریزی کنید، می توانید زندگی خود را بسیار سازنده تر کنید. این به شما امکان می دهد پست های رسانه های اجتماعی خود را بدون نیاز به اطمینان از آنلاین بودن در زمان های ایده آل ارسال کنید. می توانید تنظیم کنید و دغدغه ارسال سر زمان را فراموش کنید..

می‌توانید عکس‌ها و ویدیوها را مستقیماً از رایانه شخصی خود از طریق zoho در اینستاگرام آپلود کنید، آنها را برای ارسال در آینده برنامه‌ ریزی کنید یا در همان لحظه منتشر کنید.

 

5. inshot

 

ابزار اینستاگرام inshot
 

ژانر: ابزار استوری اینستاگرام

صفحات اپ استور: اپل گوگل پلی

Inshot به شما امکان می دهد کیفیت استوری های اینستاگرام خود را با لیست کاملی از روش های ویرایش و بهبود کلیپ های خود بهبود بخشید.

می‌توانید ویدیوی خود را به بخش‌های کوتاه مورد نیاز استوری‌های اینستاگرام برش دهید. اگر می‌خواهید جلوه‌ای کند یا تند داشته باشید، می‌توانید ویدیوها را ادغام کنید و سرعت را تنظیم کنید.

Inshot به شما امکان می دهد موسیقی را به ویدیوهای خود اضافه کنید و مجموعه ای داخلی از جلوه های صوتی سرگرم کننده را ارائه می دهد. اگر تمایل داشته باشید می‌توانید صدا به استوری خود اضافه کنید. حتی می‌توانید صدا و ویدیو را با استفاده از ویژگی‌ جدول این اپلیکیشن همگام‌سازی کنید.

Inshot به شما امکان می دهد عکس ها و فیلم های خود را بچرخانید یا ورق بزنید. همچنین عملکردهای استاندارد استوری اینستاگرام مانند افزودن ایموجی ها و فیلترهای عکس/فیلم را گسترش می دهد.

6. Keyhole

 

ابزار اینستاگرام keyhole
 

ژانر: ابزار اینستاگرام ردیاب هشتگ

وب سایت: keyhole.co

اینستاگرام بیش از هر پلتفرم رسانه اجتماعی دیگری به استفاده از هشتگ متکی است. در واقع، بسیاری از بهترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام از 20 هشتگ در یک پست استفاده می کنند. اگر هشتگ های خود را به خوبی انتخاب کنید، این شانس را دارید که پایگاه مخاطبان خود را به طور چشمگیری افزایش دهید.

با این حال، موفقیت در استفاده از هشتگ زمانی حاصل می شود که شما هشتگ خود را ایجاد کنید و بتوانید افراد دیگر را به اندازه کافی برای استفاده از آن تشویق کنید. بسیاری از بهترین کمپین های اینفلوئنسر دارای هشتگ سفارشی در هسته خود هستند. اینفلوئنسرها از این تگ در تمام پست‌های مربوط به کمپین خود استفاده می‌کنند و بسیاری از فالوورهای آن‌ها،  آن را به اشتراک می‌گذارند و پست‌های دیگر را نیز با استفاده از هشتگ جستجو می‌کنند.

اگر شما یک اینفلوئنسر هستید که روی چنین کمپینی کار می‌کنید، می‌خواهید بدانید که چقدر تلاش‌هایتان مؤثر است. آیا در انتشار هشتگ انتقادی موفق هستید؟ Keyhole داده‌های بی‌درنگ درباره نحوه عملکرد هشتگ در اختیار شما قرار می‌دهد. این به شما نشان می دهد که کاربران برتر هر هشتگ، چه کسانی هستند، اهل کجا بوده و چه کسانی بیشترین تأثیر را دارند. واضح است که برندی که در قلب یک کمپین قرار دارد همچنین می خواهد بداند که آیا هشتگ های سفارشی آن موثر هستند یا خیر.

همچنین می توانید از Keyhole برای الهام گرفتن از هشتگ اضافی برای پست های خود استفاده کنید. این یک ابر هشتگ از هشتگ های مرتبط را در اختیار شما قرار می دهد که معمولاً با هشتگ اصلی شما استفاده می شود. می توانید از Keyhole برای یافتن محبوب ترین هشتگ های مرتبط با کمپین خود استفاده کنید.

می توانید از Keyhole برای تجزیه و تحلیل هشتگ توییتر و اینستاگرام استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه :دیجیتال مارکتینگ چیست؟

7. SquareLovin

 

ابزار اینستاگرام SquareLovin
 

ژانر: تجزیه و تحلیل

وب سایت: squarelovin.com

اگر می‌خواهید عملکرد پست‌های اینستاگرام خود را بدانید، SquareLovin می‌تواند تجزیه و تحلیل‌های دقیقی را به شما ارائه دهد تا به درک شما کمک کند. این بینش عالی در مورد اینکه آیا پست های شما در رسیدن به اهداف شما موفق هستند یا خیر ارائه می دهد.

در واقع SquareLovin بسیار بیشتر از چند نمودار زیبا از تجزیه و تحلیل پست های شما ارائه می دهد. این پلتفرم برای برندها و همچنین تأثیرگذاران مفید است.
می توانید از آن برای جمع آوری هر محتوای تولید شده توسط کاربر که نام تجاری شما را ذکر می کند در یک مکان استفاده کنید.  پیوند پست ها به محصولات، انتشار محتوا، تجزیه و تحلیل و پیگیری کلیک ها و تبدیل ها از دیگر امکانات این پلتفرم است.

با این حال، ابزارهای رایگان تجزیه و تحلیل عمیق آن برای تأثیرگذاران بیشترین استفاده را دارد. SquareLovin دسترسی به معیارهای مربوط به پست‌ها و رشد اخیر شما، تجزیه و تحلیل ماهانه، و همچنین تاریخچه پست‌های شما را به تفکیک سال، ماه، روز و ساعت فراهم می‌کند. همچنین به شما بینشی در مورد ترجیحات و علایق جوامع خود و آنچه باعث تعامل آن ها می شود، می دهد.

می‌توانید حساب اینستاگرام خود را از داخل پلتفرم مدیریت کنید، و حتی می‌توانید پست‌های افراد دیگر را لایک کنید و روی آنها نظر بدهید.

8. VSCO

 

ابزار اینستاگرام vsco
 

ژانر: تولید محتوا

وب سایت: vsco.co

VSCO یک برنامه ویرایش عکس است که به شما کمک می کند تا تصاویر عالی برای پست های اینستاگرام خود ایجاد کنید. شما می توانید از بین برنامه رایگان VSCO یا نسخه ارتقا یافته 20 دلاری در سال – VSCO X انتخاب کنید.

یکی از تفاوت های اصلی VSCO کتابخانه پیشرفته فیلترهای آن است. در نسخه رایگان طیف اولیه ای از فیلترها وجود دارد، اما VSCO X شامل مجموعه گسترده ای است. حتی دارای فیلترهایی است که به تصاویر شما ظاهر یک نوع فیلم خاص را می دهد. برای اینکه تصاویر دیجیتال شما حتی بیشتر شبیه تصاویر فیلم اصلی به نظر برسند، VSCO X دارای یک نوار لغزنده “کاراکتر” است که به شما امکان می دهد به برخی از انواع موجود در یک نوع فیلم خاص دسترسی داشته باشید. می توانید از آن برای تقلید از واکنش یک دوربین فیلمبرداری در شرایط خاص استفاده کنید.

VSCO شامل تمام گزینه های معمولی است که در یک برنامه ویرایش عکس انتظار دارید. اینها شامل تنظیمات نوردهی، کنتراست، صاف کردن، برش، وضوح، اشباع، هایلایت ها، سایه ها، دما، رنگ، رنگ، دانه، محو شدن، سایه ها، رنگ هایلایت ها و حاشیه ها می شود. حتی دو گزینه برش کج و یک نوار لغزنده رنگ پوست را در اختیار شما قرار می دهد.

می‌توانید فیلترهای VSCO را روی کلیپ‌های ویدیویی نیز اعمال کنید. با این حال، هیچ ویژگی ویرایش ویدیویی خاص وجود ندارد.

حتما مطالعه کنید:

رونق کسب و کار – 7 نکته اساسی

15 ابزار بازاریابی اینستاگرام برای سال 2022

بازاریابی محتوا چیست؟

فعالیت در لینکداین، آموزش 0 تا 100

در facebook به اشتراک بگذارید
Facebook
در linkedin به اشتراک بگذارید
LinkedIn
در telegram به اشتراک بگذارید
Telegram
در whatsapp به اشتراک بگذارید
WhatsApp
خدمات ما

دیدگاهتان را بنویسید

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://newsadpars.ir/?p=2563